.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت استخدام در دستگاه‎های دولتی
شمال نيوز : مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری گلستان گفت: کشور در حال تدوین لایحه بودجه سال 1392 است که این لایحه در مراحل پایانی خود به سر می‎برد، لذا دستگاه‎های اجرایی استان باید برای پیگیری و جذب اعتبارات تلاش کنند.

به گزارش.شمال نيوز، علی‎اکبر پرواز در گفت‎وگو با فارس اظهار داشت: بر اساس برنامه زمان‎بندی که از کشور به استان‎ها ابلاغ شده باید در مدت زمان اندک باقیمانده، اطلاعات بر اساس فرم‎های مربوطه تکمیل شود.

وی خطاب به مدیران دستگاه‎های اجرایی استان تاکید کرد: اکنون زمان رفتن و پیگیری اعتبارات از وزارتخانه است که هر یک از دستگا‎ه‎ها موظف به پیگیری در این زمینه هستند.

مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری گلستان در خصوص ممنوعیت استخدام و تبدیل وضعیت در دستگاه‎های دولتی بیان داشت: این دستور بر اساس بخشنامه معاونت برنامه‎ریزی و نظارت راهبردی رئیس‎جمهور صادر شده که دستگاه‎ها تا پایان امسال در تغییر تشکیلات، تغییر ضرایب، تغییر طبقه‎بندی مشاغل و هرگونه تبدیل وضعیت استخدام نیروی انسانی که به تائید معاونت برنامه‎ریزی و معاونت راهبردی نرسیده باشد، ممنوعیت دارند.

پرواز از مدیران دستگاه‎های اجرایی خواست تا با در نظر گرفتن بخشنامه مذکور براساس دستورالعمل اقدام کنند و متذکر شد: اگر هرگونه موارد اشاره شده به تائید معاونت برنامه‎ریزی و نظارت راهبردی نرسیده باشد و بار مالی ناشی از آن قبلاً در سهم تخصیص اعتبار نیز پیش‎بینی نشده باشد نباید در سال 1392 نیز ردیفی برای آن دیده شود.

وی در خصوص تبدیل وضعیت فرزندان شهید و جانبازان بیان داشت: دستورالعمل این موضوع تعریف شده و باید بر اساس آن نیز وضعیت فرزندان شهید و جانبازان مشخص شود.

مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری گلستان همچنین از تعریف 36 پروژه در حاشیه اترک خبر داد و ابراز داشت: خوشبختانه در این راستا اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.